Cosmeticamerk Nars brengt ode aan Andy Warhol

Het cosmeticamerk Nars gaat een samenwerking aan met de Warhol Foundation om een zeer uitgebreide cosmeticalijn te creëren.

“Waarom Andy Warhol? Waarom niet Andy Warhol? Ik heb mezelf altijd omgeven met zin werk en heb eerder al een ode aan hem gebracht in enkele cosmeticaproducten. We zijn vooral geïnspireerd door zijn uitspraak: ‘Als niet iedereen een schoonheid is, dan is niemand het’. Samen met Nars wil ik de consument de kans geven om zich via onze cosmetica op een erg artistieke wijze te uiten”, aldus François Nars, creative director van het make-upmerk.

De Andy Warhol Holiday Collectie zal in twee delen opgesplitst worden: eentje dat in oktober gelanceerd wordt en een tweede dat volgt in november. De make-up brengt vooral een ode aan Warhol’s pop art en bijhorende levendige kleuren. Prijzen zijn niet meteen ‘goedkoop te noemen. Zo tel je voor een wang- en oogschaduwdoosje ongeveer 65 dollar neer, voor een apart oogschaduwpalet tel je 55 dollar neer, een hele set met onder meer lipstick, blush, eyeliner en enkele borsteltjes kost je 200 dollar. Voor enkele nagellakjes tel je 35 dollar neer.

These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • email
  • NuJIJ
  • Print
  • del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Bloglines
  • eKudos
  • MySpace
Geschreven door: Marie- Louise Reichenbach

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

*