Schoenenwinkels bundelen krachten

Klanten belonen en enthousiast maken, juist in deze tijd. Dat is het uitgangspunt geweest van een ludieke actie: het weggeven van vijf splinternieuwe Fiat 500 auto’s. Een samenwerking tussen Dolcis, Invito, Manfield, PRO 0031, Scapino en online winkel Intreza.nl. Gisteren zijn de auto’s op feestelijke wijze overhandigd aan de nieuwe eigenaren. Waarvan de PRO Fiat 500 auto gecustomized is door niemand minder dan Vans.

Spectaculaire prijsuitreiking
De hele maand oktober kregen klanten de mogelijkheid aankopen te registreren op Intreza.nl. Een notaris heeft vijf winnaars getrokken uit de duizenden deelnemers, een dag later zijn de winnaars bekend gemaakt. De gelukkigen zijn: Lisette de Bie uit Nieuwkoop, Lillian Wernaert uit Helmond, Ineke Zijlstra-Machgeels uit Grijpskerke, Ellen Budding uit Driebergen en Nadia Akitou uit Ede. De officiële uitreiking vond gisteren plaats bij dealer Nieuwkoop Motors te ’s-Hertogenbosch.

Aangevuld met Steve Madden is Macintosh Fashion NL compleet. Met ruim 500 fysieke winkels, zeven webwinkels, ruim 120 miljoen off- en online bezoeken is de retailer al jaren marktleider in schoenen. Onder andere bekend van landelijke acties zoals de Schoen6Daagse en de grootschalige inruilactie ‘Goed doen met je oude schoen’. Macintosh Fashion NL heeft met de Fiat 500 actie wederom een stap gezet om de marketingstrategie te bekrachtigen, waar paraplu acties een groot onderdeel van uitmaken.

These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • email
  • NuJIJ
  • Print
  • del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Bloglines
  • eKudos
  • MySpace
Geschreven door: Norman van den Wildenberg

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

*