Nick&Simon, Dyanne Beekman en Jan Smit slaan handen ineen voor MODEVEILING.NL

Nick Schilder, Simon Keizer, Dyanne Beekman en Jan Smit gaan samen vanaf 29 augustus MODEVEILING.NL vormgeven..

Eind december vorig jaar is MODEVEILING.NL door Frans ten Berge en Dyanne Beekman gelanceerd in Museum Broekerveiling te Broek op Langedijk.. ‘’Na een succesvolle pilot fase van een half jaar is MODEVEILING.NL nu nog verder uitgebreid met designmerken en verheug ik mij er enorm op om met een geweldig team en onze goede vrienden uit Volendam, MODEVEILING.NL verder vorm te geven’’, aldus Dyanne Beekman.

De samenwerking tussen de Volendammers, Dyanne Beekman en Frans ten Berge dateert al uit de tijd van de samenwerking die heeft plaatsgevonden bij een groot kledingconcern. ‘’Dyanne heeft mijn spijkerbroeken ontworpen en met Frans heb ik veel succesvolle momenten gekend’’, aldus Jan Smit. ‘’Wij kennen Frans ook uit de tijd toen hij intensief samenwerkte met Jan’’, aldus Nick Schilder. ‘’Toen dit idee op tafel kwam waren we gelijk enthousiast en we hebben we besloten eerst een pilot fase te starten alvorens de samenwerking inhoudelijk vorm te geven’’, aldus Simon Keizer

Via MODEVEILING.NL kan iedereen via internet bieden op de mooiste mode van alle bekende topmerken: o.a. Hugo Boss, Levi’s en SuperTrash. Daarnaast is het aanbod uitgebreid met designmerken als Yves Saint Laurent, Miu Miu, Viktor & Rolf en Marc Jacobs. Het aanbod bestaat uitsluitend uit nieuwe goederen die afkomstig zijn van retailers, merken en fabrikanten. Om niet alleen koopjesjagers te bedienen, maar ook fashion geïnteresseerden, wordt er ook vintage van o.a. de merken Gucci, Christian Dior, Stella McCartney aangeboden. Tevens wordt er kledingadvies gegeven met betrekking tot welke outfit het beste past bij een bepaald figuurtype. Dit wordt aangeboden in een totale outfit, waar de consument vervolgens op kan bieden. Ook zal er een groot aanbod zijn van plus maten voor zowel vrouwen als mannen.

“MODEVEILING.NL is niet alleen een unieke propositie voor de modebewuste consument, maar tevens een interessant nieuw Business-to-Consumer verkoopkanaal voor de modebranche. Gezien de online ontwikkelingen is MODEVEILING.NL een logisch gevolg dat op een dynamische wijze inspeelt op de behoefte van de consument. Ook is het leuk en spannend om hier aan mee te doen én wordt het zeer diverse aanbod regelmatig ververst. Via MODEVEILING.NL bepaalt de consument zelf de prijs zoals ook op andere veilingsites het geval is.“In Europa is er nog geen landelijk verkoopkanaal dat retailers en merken in staat stelt topmerken aan te bieden volgens het veilingprincipe”, aldus Frans ten Berge.

These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • email
  • NuJIJ
  • Print
  • del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Bloglines
  • eKudos
  • MySpace
Geschreven door: Marie- Louise Reichenbach

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

*