Marks & Spencer kondigt nieuwe ‘Leading Ladies’ aan voor spring/ summer ’14

Marks & Spencer onthult haar nieuwe line-up van Leading Ladies die het gezicht zullen zijn van de nieuwe Spring/Summer campagne.

Mark and spencer

Een eclectische groep van invloedrijke Britse vrouwen staat centraal in deze campagne. Een internationaal supermodel, een muziekicoon, een actievoerder, een BAFTA winnares voor Beste Actrice en een veelgeprezen ingenieur zijn slechts enkele van de vrouwen die de Marks & Spencer Spring/Summer ’14 collectie zullen tonen. De vrouwen zijn gefotografeerd door niemand minder dan de beroemde modefotograaf Annie Leibovitz.

De allernieuwste Leading Ladies campagne van Marks & Spencer wordt gelanceerd op 31 maart 2014 en viert de diverse achtergronden en beroepen van Britse vrouwen, met elkaar verbonden door hun persoonlijke stijl en inspirerende successen. Of het nu is vanwege hun enorme toewijding, hun ondernemende of creatieve persoonlijkheid of hun grensverleggende denken, elke vrouw is inspirerend en uniek op haar eigen manier.

De Leading Ladies:

Emma Thompson Actrice, Scenarioschrijver & Auteur, Annie Lennox OBE Singer/Songwriter & mensenrechtenactivist, Rita Ora Singer/Songwriter, Alek Wek Supermodel, Activist & Artiest, Baroness Lawrence of Clarendon OBE Campagnevoerder & Life Peer, Lulu Kennedy Designer & Fashion Goeroe, Rachel Khoo Chef, Schrijfster en presentatrice, Roma Agrawal Bouwkundige en ambassadeur van technische beroepen.

Patrick Bousquet-Chavanne. M&S Executive Director Marketing en Business Development zegt: “Onze

Spring/Summer campagne is een viering van stijl en talent. Deze dynamische Leading Ladies vertegenwoordigen de unieke en diverse vrouwen van een modern Groot-Brittannië. Ze zijn verenigd in hun buitengewone prestaties, maar tegelijkertijd zelfverzekerd in hun verschillen. Marks & Spencer is als merk relevant voor vrouwen van alle leeftijden en in elke levensfase. Om die reden voelt het voor Marks & Spencer goed om vrouwen op deze manier te vieren. Marks & Spencer is ontzettend trots dat ze zo’n bijzondere groep van uitzonderlijke vrouwen bijeen heeft gekregen. Deze campagne is de belichaming van echte Britse stijl, kwaliteit, diversiteit en succes.”

De Leading Ladies worden gepresenteerd in prachtige tableau beelden in vier karakteristieke Britse settings, van een kust scene tot het idyllische platteland. Locaties zijn onder andere Camber Sands en de Cotswolds.

De Spring/Summer ‘14 campagne is een weloverwogen bewerking en interpretatie van de krachtigste trends van dit seizoen. Een grafisch monochroom palet en abstracte prints zijn dramatisch gepositioneerd naast vrouwelijke pastels en glinsterende metallics om een fris en esthetisch beeld te schetsen.

De campagne wordt gelanceerd op 31 maart 2014 als een voortzetting van Marks & Spencer’s toewijding aan de Britse stijl, uitstekende kwaliteit en geïnspireerde innovatie. De campagne zal verschijnen in print, online, mobiel en outdoor in het Verenigd Koninkrijk. Geselecteerde shots van de campagne zullen ook te zien zijn in Marks & Spencer’s flagshipstore in Den Haag, die in februari geopend is. Alle items die te zien zijn in de campagne zijn vanaf 31 maart 2014 beschikbaar bij de Marks & Spencer winkel in Den Haag en online via www.marksandspencer.nl.

 

These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • email
  • NuJIJ
  • Print
  • del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Bloglines
  • eKudos
  • MySpace
Geschreven door: Marie- Louise Reichenbach

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

*