Man aan het hoofd bij lingeriemerk Marlies Dekkers

Marlies dekkersHet ging al een tijdje slecht met de cijfers van Marlies Dekkers, en dus besloot de creatieve dame om een andere weg in te slaan. Haar one woman-bedrijfje werd overgenomen, en daar hoort nu ook een andere leiding bij.

Die zal in handen komen van Eppo van Berckelaer. De man deed al ervaring op bij merken als O’Neill en Coca-Cola. Marlies Dekkers zelf blijft wel aan het hoofd van het creatieve team staan.

“Marlies Dekkers is een nieuwe weg ingeslagen met een strategie die e-commerce als belangrijke pijler heeft. Zo wordt duidelijke groei voorzien via webshops. De eigen webshop op de site van Marlies Dekkers zal een sterkere rol vervullen bij merkbeleving, consumentenoriëntatie en verkoop. Als onderdeel van de nieuwe strategie is de samenwerking exclusief retailnetwerk (fysieke winkels en online) van grote waarde. Deze samenwerking wordt de komende tijd met enkele retailpartners verder vormgegeven. De E-commerce activiteiten en de benodigde investeringen in IT-systemen en processen zijn er niet alleen op gericht om de lingerieklant beter te bedienen, maar ook om de retailpartners van het bedrijf sneller en flexibeler te kunnen laten inspelen op de wensen van de klant”, laat het persbericht nog weten.

“Het bedrijf heeft een gedreven CEO nodig die de nieuwe strategie kan realiseren door kennis, ervaring en een eigen visie. Eppo en ik hebben veel raakvlakken in onze ideeën over hoe we het merk marlies|dekkers verder gaan uitbouwen. Door onze goede klik zullen we een sterk team vormen, we vullen elkaar goed aan. Ik kijk uit naar de samenwerking”, besluit Marlies Dekkers zelf.

These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • email
  • NuJIJ
  • Print
  • del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Bloglines
  • eKudos
  • MySpace
Geschreven door: Marie- Louise Reichenbach

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

*