Mart Visser exclusief op Kleding.nl

Mart visserMart Visser en Kleding.nl hebben een exclusieve samenwerking gesloten. De kleding zoekmachine zal het komende jaar, exclusief online, de producten uit de confectielijn van de Nederlandse couturier promoten.

Tot eind vorig jaar werkte Mart Visser voor zijn confectielijn samen met V&D. Na het faillissement van het warenhuis, besloot de couturier zijn plannen om zelfstandig online verder te gaan versneld uit te voeren en zette hij een compleet nieuw bedrijf neer. Op 15 maart jl. ging de webshop live. De exclusieve samenwerking met Kleding.nl zorgt ervoor dat de Mart Visser collectie online extra onder de aandacht komt. De kleding zoekmachine bereikt ruim 1 miljoen bezoekers per maand op www.kleding.nl en heeft meer dan 100.000 gebruikers van haar Kleding.nl app.

“Met mijn confectielijn heb ik de afgelopen 5 jaar laten zien dat ik mijn signatuur ook in betaalbare kleding terug kan laten komen” aldus Mart Visser. “Kleding.nl bereikt online mijn belangrijkste doelgroep, namelijk vrouwen in de leeftijd van 30 tot 45 jaar. Ik ben dan ook enorm blij met deze samenwerking.”

Kleding.nl neemt (exclusief online) de producten van MartVisser.nl in haar kleding zoekmachine op. Mart Visser zal Kleding.nl ondersteunen met marketing- en PR activiteiten én een actieve rol krijgen bij de diverse events die Kleding.nl het komende jaar organiseert.

These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • email
  • NuJIJ
  • Print
  • del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Bloglines
  • eKudos
  • MySpace
Geschreven door: Marie- Louise Reichenbach