Tommy Hilfiger en @GigiHadid Presenteren #THEGIRL

The girl tommy hilfigerTommy Hilfiger, is verheugd de lancering van THE GIRL van Tommy Hilfiger te kunnen aankondigen; De nieuwe eau de toilette en de campagne met Gigi Hadid, Tommy Hilfiger’s global ambassador van de dameskledij, accessoires en de geur. De nieuwe geur, die gelanceerd wordt in herfst 2016, wordt versterkt door een dynamische digitale campagne die optimistische attitude, zelfzekerheid en moeiteloos coole stijl weerspiegelt. Als onderdeel van haar ambassadeurschap, werkte Hadid ook samen met de iconische Amerikaanse designer om haar eerste lijn te ontwikkelen, op basis van haar moderne stijl in combinatie met Hilfiger’s symbolische “classic American cool”.

“The Girl” staat voor trouw zijn aan jezelf en tegelijkertijd plezier hebben,” aldus Gigi Hadid. “Voor mij is dat de waardering van elk moment, lachen met mezelf en me omringen met alles wat me gelukkig maakt.”

THE GIRL van Tommy Hilfiger is helder en fris, geïnspireerd op Hadids vrijgevochten en magnetische persoonlijkheid. Het parfum opent met een explosie van groene peer, vioolblad en groene vijgenbladeren alvorens de kern van fluwelen jasmijnblaadjes en zijdeachtig lelietje-van-dalen volgt. Cederhout en cashmeran omhullen de geur voor een kenmerkende finish die de unieke individualiteit en zekerheid van Hadid bevangt.

Foto (c) Aramis & Estee Lauder

These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • email
  • NuJIJ
  • Print
  • del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Bloglines
  • eKudos
  • MySpace
Geschreven door: Marie- Louise Reichenbach