Japans brillenmerk OWNDAYS doet intrede in Europa

prw oi1im xz895cckHet in Tokio gevestigde OWNDAYS CO., LTD. dat onder het merk OWNDAYS brillen fabriceert en verkoopt, heeft op 21 september 2016 haar eerste winkel in Nederland geopend. Dit is het tiende land met een detailhandelszaak van het bedrijf sinds de mondiale uitbreiding die begon in juli 2013.

Kenmerken van OWNDAYS

1. Eenvoudig prijssysteem
In tegenstelling tot andere traditionele opticiens, waar de prijzen meestal verwarrend zijn met aparte prijzen voor monturen en verschillende soorten lenzen, heeft OWNDAYS een simpel prijssysteem dat makkelijk is te begrijpen. De prijzen, die liggen tussen 98 euro en 198 euro, staan duidelijk aangegeven op het montuur, en zijn inclusief het montuur, asferische hoge index-brillenglazen, een brillenkoker en brilpoetsdoekje. Er is geen extra toeslag voor klanten die dunnere lenzen nodig hebben voor een hogere sterkte.

2. Snelle verwerking in 20 minuten

Met een winkelvoorraad van meer dan 2.000 lenzen kan OWNDAYS de bril binnen 20 minuten na de oogcontrole en betaling gereedmaken voor klant. Op deze manier krijgen klanten hun bril op dezelfde dag en besparen zo de tijd en moeite voor herhaaldelijk bezoeken aan de winkel om de bril op te halen.

3. Een breed assortiment aan stijlen
OWNDAYS heeft meer dan 1.500 montuurdesigns, uiteenlopend van basic en functioneel tot stijlvol en modieus zodat klanten altijd de juiste bril vinden die past bij hun levensstijl, de juiste gelegenheid of toepassing. Met een in Japan gevestigd team van interne ontwerpers voegt het merk regelmatig nieuwe designs toe aan haar bestaande collecties zodat klanten altijd iets nieuws zien bij een bezoek aan de winkel.

De nieuwe winkel van OWNDAYS bevindt zich in De Passage in Den Haag, een prachtige en bruisende omgeving met veel winkels en horecagelegenheden.

These icons link to social bookmarking sites where readers can share and discover new web pages.
  • email
  • NuJIJ
  • Print
  • del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Bloglines
  • eKudos
  • MySpace
Geschreven door: Marie- Louise Reichenbach